onsdag den 10. september 2008

Mine første kort






Dette er de første kort jeg har lavet.

9 kommentarer:

Hanne sagde ...

Det er du rigtig go' til, de er bare flotte.

Gitte Ottosen sagde ...

Hold da op, så må man sige du er kommet godt fra start - rigtig flotte kort du har lavet der.

Lene sagde ...

Sikke nogle fine kort du har lavet. Jeg synes at kunne genkende det ene rigtig meget. Måske det kunne være dig der har set det kort jeg har lavet til min søsters 40 års fødselsdag...

Dejligt at mine kort kan bruges som inspiration.

Pia Odgaard sagde ...

Flotte kort! Især de sort hvide synes jeg rigtig godt om :)

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen flotte kort du laver - især de sort/hvide er jeg helt vild med :)
..og velkommen i blogland :)

Mutte sagde ...

Det er nogle flotte kort du har lavet, jeg glæder mig til at se mere hen af vejen. Velkommen i dette vidunderlige univers.

Cowgirl sagde ...

Wau - jeg er helt vild med dine sorte/hvide kort
Tillykke med bloggen

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er de da bare flotte.

Stine sagde ...

hvor er det nogle flotte kort.